torsdag 8. april 2010

Tada!!


Meldte meg inn på forumet Hobbyboden i mars og har hatt mye glede av det de siste ukene. Er ikke en av de mest aktive på skrivefronten, men gløtter på de fleste trådene. "Lille Rosin" er ei som finner fram oppskrifter hver måned der en kan velge mellom fler som en gjør sammen i "felleskap" og denne måneden er temaet vesker! Hah, jeg som er ei ordentlig veskejente... eller ikke... Men det er måte på hvor store lommer en kan ha og denne veska tror jeg faktisk jeg kan bruke, hehe.

Den er heklet i Mandarin petit og naturell med nål 3,5. Garnforbruket er snøtt 200g og oppskriften finner du her.

Gjorde to små endringer fra oppskriften, heklet 8 omganger på lappene og la opp 120 masker til hankene istedet for 90 da jeg syntes det blei litt i minste laget siden jeg brukte et tydligvis tynnere garn hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar